AOP Awards / Markku Lähdesmäki

AOP Awards nosti esiin mainos- ja lehtikuvauksen huiput.

Mainos- ja lehtivalokuvauksen huipulla on kyse suuresta määrästä luovuutta sekä yksityiskohtaisen tarkasta toteutuksesta. Tämä tulee selväksi, kun katselee AOP Awards 2016 -kilpailun voittajakuvia.

maanantai 24. lokakuuta 2016

AOP Awards on yksi maailman tunnetuista valokuvauskilpailuista, jossa moni ammattikuvaaja haluaa menestyä. Kilpailuun osallistuvat ammattitason mainos- ja lehtikuvaajat, joten eri sarjojen voittajakuvat ovat sen mukaista katseltavaa.

The Association of Photographers (AOP) on ammattivalokuvaajien järjestö, joka jo 33. jakoi AOP Awards -palkinnot Lontoossa.

Järjestön jäsenet ja muut kuvaajat lähettivät yli 2000 kuvaa avoimeen kilpailuun. Kuvista ja kuvasarjoista 20 parhaaksi valittua eli noin tuhannesosa pääsevät kuvakirjaan.

AOP Awards

Avoimen kilpailun voittajakuvan ottaja: Alex Macro

Kilpailun kuvat jaetaan eri sarjoihin seuraavasti: tilaustyöt (commercial) ja ei-tilaustyöt (non-commercial) sekä yksittäiset kuvat (single) ja kuvasarjat (series).

Saimme kilpailun järjestäjiltä luvan julkaista voittajakuvia kotisivuillamme. Kilpailukuvia löytyy täältä. (Katso lisää kuvia painamalla linkkiä See other categories »)

Kuva: Greg White, Non-Commercial environment, Single

Kuva: Kelvin Murray, Non-Commercial portrait, Single

Kuva: Seamus Ryan, Commercial Design, Single

Kuva: Benedict Redgrove, Non-Commercial Object, Series

Kuva: Markku Lähdesmäki, Commercial Advertisting, Single

Kuva: Richard Bradbury, Commercial Editorial, Single

Kuva: Kelvin Murray, Non-Commercial Life, Series

Kuva: Tom Barnes, Commercial Editorial, Series

Kuva: Kai-Uwe Gundlach, Non-Commercial Fashion & Beauty, Series

Kuva: Deirdre O'Callaghan, Non-Commercial Fashion & Beauty, Single

>Lue myös: Kuvagalleria: Wildlife Photographer of the Year 2016

Ehkä sinua kiinnostaa...

Saat jännittävää sisältöä suoraan sähköpostiisi!